Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Habzsolva az élet tortáját

Mennyi idő kell?

2016. december 26. 09:40 - HJAxel

Néhány hónapja Kicsi Bé letöltötte a Tindert, hogy majd ott rátalál az igazira. Napokig szinte folyamatosan a kezében volt a telefon és húzkodta a képeket jobbra s balra. Elkezdtem aggódni, mert szinte nem volt olyan nap, hogy ne randevúzott volna legalább egy nővel. Aztán egyszer csak eltűnt hetekre. Nem hívott, nem akarta, hogy találkozzunk. Kiderült, hogy megismerkedett Dórival, a csodálatos, 31 éves lánnyal. Kicsi Bé megváltozott, nem éjszakázott, nem csajozott. 

Dóriról azt kell tudni, hogy egy nemzetközi cég egyik vezető beosztásában dolgozik, kitűnően beszél angolul, rendszeresen sportol, gyönyörű és nagyon okos. Mindazonáltal meg kell említeni, hogy az előző kapcsolata közel tíz évig tartott, házasok is voltak két évig, de a férj sajnálatos módon félrefúrt, ezért válás lett a dolog vége. Dórit ez érthető módon nagyon megviselte. Rengeteget fogyott, nem sportolt és elég sokat ivott. Eljárt pszichológushoz is, de a szakember nemigazán tudott, mit kezdeni az átlagnál intelligensebb lánnyal, ezért elég hamar gyógyulttá nyilvánította. Dóri, saját bevallása szerint kapcsolatfüggő, ezért a válás után igen hamar a Tinderen keresett társat. Tette ezt annak ellenére, hogy meg volt róla győződve, hogy neki soha többé egy férfi sem fog kelleni, mert annyira kiábrándult belőlük. Nagyon el volt keseredve és nem csak a válás miatt, hanem a tinderes felhozatal is kritikán aluli volt. Találkozott egy sráccal és mikor a randevú után hazament, órákig ült és nézett maga elé, hogy akkor most erre kell számítani, erre a szellemi ürességre? Aztán összeakadt Kicsi Bével. Dóri még közel sem volt rendben lelkileg, ezt Kicsi Bé akkor is érezte volna, ha a lány nem meséli el neki a válását. Elkezdtek találkozgatni, Dóri legszívesebben mondta volna Kicsi Bének, hogy még időre van szüksége, de nem mondta, mert kellett valaki, aki mellette van. Kicsi Bét meg teljesen elvarázsolta a lány szépsége és a kellemes természete. Teltek a hetek, hónapok, bemutatták egymást a barátoknak, szülőknek.

Kicsi Bé egyik nap telefonon hívott, kérte, hogy este menjek el hozzá. Sejtettem, miért akar velem találkozni, járt az agyam, miközben mentem fel kocsival a Svábhegyre. Figyi, neked mi erről a kapcsolatról a véleményed, mármint, ami Dóri és köztem van? - vágott bele rögtön a közepébe. Hú, bazmeg, nem tévedtem, tényleg ezért hívott, valamiért ő sem biztos magában. Elkezdtem hebegni-habogni, hogy nem vagyunk egyformák, de időre mindannyiunknak szüksége van a szakítás után, és hogy én egy ötéves kapcsolat után egy évig szenvedtem, Dóri meg gyakorlatilag egy-két hónap múlva újra kapcsolatban élt. Bassegbe, fogalmam sincs mennyi idő kell neki, nem tudom, de szerintem ti túl hamar találkoztatok. Kicsi Bé nézett maga elé, nagyot kortyolt a söréből, azt hittem válaszolni fog, de csak azt kérdezte, hogy szerintem jól átsült - e a serpenyőben lévő bélszín. Igen, válaszoltam.

Két nap múlva Kicsi Bé hívott, hogy Dóri meghirdette az albérletét, összeköltöznek. Azóta eltelt egy hónap és ők látszólag boldogan élnek együt.

Nekem még mindig fogalmam sincs, hogy mennyi idő kell...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://habzsolvaazelettortajat.blog.hu/api/trackback/id/tr4212058781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása