Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Habzsolva az élet tortáját

A masszázs

2017. január 22. 19:23 - HJAxel

Sok volt a munka, hetek óta alig mentem emberek közé, ráadásul a hátam is fájt a sok üléstől. Lazítani akartam, de a tudatomat semmilyen formában nem szerettem volna módosítani. Próbáltam olvasni, ami általában segít, de az agyam folyton kattogott, összefolytak a betűk, a mondatok nem jutottak be az agyamba. Szerencsére aludni tudtam jó sokat, de a hátfájáson és a napközbeni feszültségen nem segített. Kicsi Bé, látván a gondjaimat, azzal állt elő, hogy nekem el kell mennem megmasszíroztatni magamat. Persze kis vigyorral hozzá tette, hogy ne csak egy sima masszázsra menjek, hanem legyen a végén levezetés is; rám kacsintott, majd sorolta az oldalakat, ahol találok erre felkent hölgyet. Jó, jó, persze, vágtam rá, aztán el is felejtettem a dolgot, de mikor haza értem ismét eszembe jutott.

Régen jártam rendszeresen masszázsra, ahol az ismerős hölgy szakszerűen végigmasszírozta a testemet, jókat beszélgettünk, de semmi egyéb nem történt. Sajnos ő külföldre költözött, mást meg nem ismertem, aki megmasszírozott volna.

Nagy kíváncsisággal kezdtem el megnyitni az ajánlott oldalakat. Öt perc nézegetés után, de még az első hívás előtt nem volt nehéz észre vennem, hogy a masszőr (vagy masszőz?) szakma igencsak fel van hígulva, mivel a fényképekből és a pár soros leírásokból világosan látszott, hogy a többség inkább kurva, mint masszőr. Én elsősorban tényleg a masszázs miatt akartam menni és csak aztán érdekelt, hogy milyen egyéb dolog közül is lehet választani. Nem voltam könnyű helyzetben. Az első pár hívásnál a lányok, mintha magnó mondta volna, úgy hadarták el a programokat és amikor a levezetéshez értek, valami okból kifolyólag úgy fogalmaztak, hogy ajakkal való kényeztetés. Ezen én jót derültem, miért nem lehet azt mondani, hogy szopás? Már a sokadik versenyző sem tudott meggyőzni, egyszerűen nem tudták elhitetni velem, hogy abban a másfél órában én nagyon jól fogom érezni magamat és mint már fentebb említettem, kapok egy jó masszázst. Kicsit olyan érzésem volt, mintha ezeknek a lányoknak egy futószalag hozná a kuncsaftokat és ők minden lélek nélkül, naponta 7 - 8 férfit leápolnak, vagyis, finoman fogalmazva, ajakkal kényeztetnek. Volt olyan, akinek az adatlapján 35 éves kor szerepelt, de amikor felvette, egy hatvanas, erősen dohányzó és igen sok szeszipari végterméket fogyasztó rekedtes hang szólt bele a telefonba.  Na, erre nekem egyáltalán nem volt szükségem, de nem tagadom, kicsit élveztem is, ezt a kissé reménytelennek tűnő, de tudat alatt biztos sikerrel kecsegtető válogatást. 

Noémi, 27 éves, a fényképei alapján csinos, arányos testalkatú, az írásbeli bemutatkozását tekintve választékos, szakszerű. Nem írt sokat, de a meggyőzőerő benne volt, hogy felhívjam. Kedves hang fogadott a vonal másik végén, a bizalmam azonnal megvolt és meg is tudtunk beszélni másnapra egy másfél órás foglalkozást. Izgalommal dobtam be a parkoló automatába a pénzt az igényesen felújított belvárosi ház előtt. Rendezett, tiszta, jó illatú lakásba léptem be és ami ennél is fontosabb, hogy valóban Noémi szerepelt a képeken és tényleg olyan jól is nézett ki. Egy sejtelmes kendő fonta körbe a testét, szőke haját hátul összefogva hordta. Kedves volt és szelíden határozott. Pohár vízzel kínált és közben újra átismételtük a programot, amiért jöttem. Törülközőt kaptam és elkísért a fürdőszobába, amely a lakás egyéb részéhez hasonlóan kifogástalan tisztaságú és teljesen újszerű volt. A zuhanyzás után kérte, hogy hasra feküdjek fel a masszázspadra. A vádlimnál kezdett el masszírozni a kellemesen meleg olajjal, és az első érintésénél éreztem, hogy ő ezt nem ma kezdte. A lábaimnál feljebb jőve, amikor a kellemes érintésétől már majdnem elaludtam, a keze elkalandozott a combom belső feléhez, sőt még azon is túl egy kicsit, amellyel (mint a látomásos költészet) előre jelezte a program végkifejletét. Kezdett nehezemre esni a hason fekvés. A hátamon, lapockámon pontosan érezte a letapadásokat, amiket szépen ki is masszírozott és ahol erőt kellett kifejteni ott erős volt az a kéz, amely az előbb olyan finoman érintett meg. Mikor végzett a vállaimmal, a fülembe súgta, hogy megfordulhatok. Ekkor már róla is lekerült a kendő és miután végigmértem az eddig takarásban lévő gyönyörű testet, behunytam a szememet és átadtam magamat az utolsó fél óra élvezetének. A lábam alsó részével kezdte, de a tapintások nagyon finomak voltak, nem is masszírozott már, hanem simogatott. A simítások egyre feljebb jöttek, már nem állt meg a combomnál, a barlangos testek elkezdtek vérrel telítődni. A meleg olajból csepegtetett rá, amelytől a hangulatom teljessé vált. Finoman vett kézbe, simogatta, egyes helyeken megnyomogatta, de a felajzott állapotot végig fenntartotta, sőt, ő pontosan tudta, hogy bármelyik pillanatban egy pár határozott fel - le mozdulattal véget is vethetne az egésznek, de nem ez volt a célja, hanem ennek az állapotnak a kitartása. Néha kinyitottam a szememet, hogy az érintések mellé a látvánnyal is fokozzam az élvezeteket. Számomra ott megállt az idő; csend volt, csak ketten voltunk. Lehet, hogy a tavon akkor egy vitorlást a szél éppen odébb tolt, de én nem foglalkoztam semmivel. Teljesen ellazultam, az agyam nem járt semmin és egyszer csak éreztem, hogy már túl vagyok azon a ponton, ahonnan van vissza út. Kinyitottam a szememet, ő rám mosolygott, tudta, érezte, hogy hol tartok és ekkor, mint egy távoli galaxison, amikor önálló naprendszerek születnek óriási robbanásokkal, úgy tódult ki belőlem, az ami belül volt eddig, de ő (she) most kicsalta. Üdvözöllek újra itt, mondta nevetve később. Feküdtem még egy darabig, felkászálódtam, ismét vízzel kínált, ittam, aztán a fürdőszobába el. 

Az utcára kilépve az arcomba sütött a nap, könnyűnek éreztem mindent, lelkiismeret furdalásom nem volt, hogy ilyenre adtam ki pénzt. Beültem egy étterembe, kikértem az egyik kedvencemet, mustárszószos borjúmirigyet, de evés közben a finoman remegő lábam még a naprendszer születésére emlékeztetett.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://habzsolvaazelettortajat.blog.hu/api/trackback/id/tr2712109255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása