Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Habzsolva az élet tortáját

Irány Latin - Amerika

2016. december 17. 09:58 - HJAxel

Telt-múlt az idő, utolsó évesek lettünk az egyetemen, és éppen vizsgaidőszak előtt jártunk. A tanulást harmadik táján elkezdtem komolyan venni, de megijedni nem kell, volt idő bőven a bulizásra. Feltűnt, hogy Kicsi Bével már vagy két hete nem voltunk sehol, mindemellett napközben az egyetemen sem sokat beszélgettünk. Pár hónapja jött össze egy elsős lánnyal, gondoltam nagy a szerelem, nem is akartam bolygatni, én meg legalább tudtam magammal foglalkozni. 

Emlékszem, hideg decemberi este volt, amikor megcsörrent a telefonom, Kicsi Bé hívott, mondta, hogy azonnal találkoznunk kell. Mikor megérkeztem a Platánba, Kicsi Bé már ott volt, előtte az asztalon egy üres feleses pohár, egy másikat éppen a szájához tartott és a korsó sör is félig volt. Mi a fasz van, megint meg kellett dugnod a Kovácsnét a kettesért? - Kérdeztem. Sokkal rosszabb, bazmeg, válaszolta. A fater csinált egy kis stiklit, rászálltak a rendőrök és három héttel ezelőtt le kellett lépnie Latin - Amerikába. Tudom hol van, nyilvános telefonról hívtam is már, de nagyon hiányzik, kijössz velem meglátogatni? Hát, végül is, miért ne, vágtam rá.

Még aznap megvette készpénzen egy utazási irodában a repülőjegyeket Frankfurtba. Fő az óvatosság, mondta és Frankfurtból vonattal átutaztunk Párizsba, és a Charles de Gaulle - on szintén készpénzen vett jegyeket Latin - Amerikába. Kicsi Bé a reptéren sorra szívta a cigiket és számolatlanul hozta a söröket, amit az Air France gépén sem nagyon akart abbahagyni a több mint tíz órás út alatt. 

Végre megérkeztünk az otthoni mínuszokból a kellemes, trópusi 30 fokba. Egyórás taxizás után érkeztünk meg az Óceán - parton lévő kis falu központjába. Bandi bá nem messze, egy parti bárban ült, szakállasan és lepukkanva szivarozgatott és pina coládát ivott. Három napra mentünk, ami azt jelentette, hogy ki is akartam használni a jó időt és nem is akartam Kicsi Béék nyakán lógni, ezért egy kis beszélgetés után lementem az Óceánhoz. A jó meleg homokban hamar álomra szenderültem, amiből kedves, női nevetés ébresztett fel. Kanadai lányok lánybúcsút tartottak és az volt a feladat, hogy fehér bőrű férfiakat kellett találniuk a faluban. Kicsi Bé és Laci bá közben a házban beszélgettek, így kizárásos alapon maradtam én, mint fehér bőrű férfi a faluban. Hatan voltak lányok, nekem Jessica tetszett a legjobban. Olyan természetes és intelligens lány volt, akit nagyon könnyű megkedvelni. Az est leszálltával a tudat módosítok miatt a lányok többsége kidőlt, de Jessica szemmel láthatóan jól bírta az iramot. Lesétáltunk kettesben az óceán - partra, ahol a még késő este is kellemesen meleg homokban egymáséi lettünk.

Kicsi Bé hazafelé a repülőn elnézést kért, hogy nem foglalkozott velem többet a három nap alatt. Mondtam, hogy semmi baj és nagyot húztam a dupla Bacardimból.

Folyt köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://habzsolvaazelettortajat.blog.hu/api/trackback/id/tr7012041009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása